lördag 29 augusti 2009

Är det Fel at Bry sig?
~*~
~*~

En typisk lördag, Sitta hemma vilket jag tycker är ganska skönt ska gå och göra mig en kopp te! när som helst,


Nu för att byta ämne.

Är det bara jag som tycker att om en kille påstår han tycker om en och sen pussar en tjej på mun framför ögonen på en
och sedan känner att han kan dra åt helvet ?

För det gör jag.

Även om många kompisar säger att han gillar mig så, kan jag inte ta sånt. Även om det kanske bara var en vänskaps puss på munen
Så bryr jag mig! till 100%.

Är det Fel ?

Jag vill inte att min kille ska gå och pussa fler talls flickor på mun varje mingel kväll man är på.
En puss på kind är helt okej men på mun är det en helt annan sak. Kan jag ens lita på han?

Är det Fel ? Är det fel att känna så?..


Jag skiter i han, det är vad jag gör just nu, han kan gå och pussa så många flickor han vill för vi är ändå inget
par.Och jag har knappast svårt för att gå vidare.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar