tisdag 25 augusti 2009

Då hjärtan bulta och svettet rann."Är du Nervös?" ..

"Det är klart jag är Nervös men det gör inte saken bättre"



Ja idag började jag på Österport Gymnasiet, Det va härligt att äntligen få träffa nya människor!



Inte för jag tröttnade på mina gammla vänner som jag gick 7-9 med, Men det är bara det att träffa nya folk är Skit kul! och ja jag fick en bra klass med super trevliga lärare!

Jag har inte så mycket att säga om idag, eller så har jag för mycket att säga att det känns som om det inte är så mycket, men men.. suck. Jag har träffat många nya kamrater, Vissa blyga vissa lagom och sen är där de som är som jag.

Jag har lätt att prata med folk,
och väldigt lätt för att få vänner!
vilket är ännu roligare och jag hoppas och
ser väldigt mycket fram imot att få vara vän med alla!

Ja jag är lite snurrig nu under hela början
men jag ser fram imot 3 år tillsammans med min nya klass!

Tjolahop Vi hörs Igen!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar