torsdag 27 augusti 2009


Män som Hatar Kvinnor
"Otroligt bra Film"


Det kan man säga direkt, Denna filmen är älskvärd.
Historien utspelet Dramat ALLT!


" Lisbeth Salander är en ung talangfull hacker med en tung, mörk bakgrund. Hon har fått i uppdrag att vaska fram uppgifter om den förtalsåtalade journalisten Mikael Blomkvist. Han kallas skämtsamt för Kalle Blomkvist och beskrivs i boken som en tjejtjusare. Den biten har tonats ner kraftigt i filmatiserningen. Istället fokuseras på Lisbeth Salanders karaktär och Blomkvists grävande journalistik. Det blir till en mörk, blodig och våldsam uppgörelse med det förflutna. "


Skådespelarna är riktigt bra specielt Noomi Rapace, jag tyckte hon ustspelade sin roll riktigt bra!
en riktigt bra film, Själv satt jag och min mor och stor tjöt i slutet!

Denna filmen skulle jag helt klart rekomendera till er! jag ger den

5/5 stjärnor
*****

Se den!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar